Ważne strony
Treść strony - czerwiec
Oferta pracy w Urzędzie gminy w Obrowie
Urząd Gminy w Obrowie poszukuje pracownika na stanowiska:
- w Referacie Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej i Dróg na stanowisku Elektryka
Wymagania w stosunku do kandydata:
- Preferowane kierunki wykształcenia: –branża elektryczna
- Dobry stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na oferowanym stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Doświadczenie zawodowe.
- Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych, elektrycznych,
- Elektryk: Prawo jazdy kat. B, uprawnienia elektryczne do 1 kV dla urządzeń, instalacji i sieci, dyspozycyjność (praca w terenie, praca w dni wolne, praca w nadgodzinach).
Dokumenty aplikacyjne można składać w Referacie Gospodarki Wodno – Kanalizacyjnej i Dróg I piętro w budynku Urzędu Gminy Obrowo ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo pokój nr 23-24
Szczegóły pod numerem 56 678 60 22 wew. 183 ( Kierownik Referatu Pan Artur Słomkowski)
2. w Referacie Gospodarki Wodno – Kanalizacyjnej i Dróg na stanowisku Operatora urządzeń oczyszczania ścieków
Wymagania w stosunku do kandydata:
- Preferowane kierunki wykształcenia: – instalacyjny w branży sanitarnej lub wodociągowej,
- Dobry stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na oferowanym stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Doświadczenie zawodowe.
- Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu instalacji kanalizacyjnych, wodociągowych,
- Gotowość do pracy w trzy zmianowym systemie czasu pracy obejmujący również soboty, niedziele i święta.
Dokumenty aplikacyjne można składać w Referacie Gospodarki Wodno – Kanalizacyjnej i Dróg I piętro w budynku Urzędu Gminy Obrowo ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo pokój nr 23-24
Szczegóły pod numerem 56 678 60 22 wew. 183 (Kierownik Referatu Pan Artur Słomkowski)